Lleendes urbanes n'Asturies | Leyendas urbanas en Asturias

25-02-2011. ESCRITU | ESCRITO POR: Medo -Baxu | Bajo.

 

Dende’l mes d’agostu, en MISIVA tamos viviendo una situación escepcional pola marcha del Luis 'Medo', el que ye’l nuesu baxista a estudiar a China. Nostante, y anque Diego entró a sustituilo ya formar parte de la banda, Medo sigue venceyáu a nosotros y de xemes en cuando escríbenos unes llinies pa que sepamos como se ve’l mundo dende’l xigante asiáticu. Esperamos tenelu en breve de vuelta tocando'l baxu y que nos ayude a siguir lluchando nesta rexón que cada día necesita más un cambiu.

 

Como toos sabéis, el panorama llaboral n’Asturies nun ye mui guapu. Ya nun lo yera enantes de la crisis asina qu’agora volviose too muncho más escuru. Medo, dende Shanghai, quier atestiguar lo que ta viviendo ellí y cómo ve el futuru de la rexón de la que tuvo que colar agrandando’l númberu de les “lleendes urbanes” del presidente Areces. Equí tenéis el so artículu:

 

“La mayoría de los seguidores de MISIVA conocéisme bien. Pa tolos que nun me conozan llámome Luis Manuel Lafuente Medina, natural de Grau, topógrafu-amillaradaor, pero sobre too, asturianu.

 

Anguañu toi estudiando chino na ciudá de Hangzhou, na provincia de Zhejiang y los motivos que me traxeron equí son fáciles d’adivinar. La famosa crisis que ta en boca de toos: la del lladriellu, la financiera, la mundial,… la que agrava más tovía la situación de los mozos asturianos que se ven na obligación de colar de la “tierrina” porque nun-yos queda otra.

 

El presidente Areces aseguró va tiempo, qu’eso de la emigración de los mozos asturianos yera namás qu’una lleenda urbana. Agora, el señor Fernández, candidatu socialista a la presidencia d’Asturies, diznos ensin ponese colloráu qu’Asturies ye una tierra pa quedase, non pa colar. ¡Hai que h:odese!

 

Ta perclaru. Igual da “rosa marchita” que “gaviota rabiada”, los políticos son uno de los mayores problemes, tanto a nivel autonómicu o estatal.

 

Pero reflexonemos anque namás sea un momento. Nun podemos obviar la culpa que tenemos en too esto. Tamién nosotros somos culpables. Volvímonos conformistes, indiferentes y refalfiaos. ¿Cuántos de vosotros tais a veles venir? Esperando por esa oposición que vos arregle la vida, esi plan d’empléu que vos permita tirar 6 meses, eses practiques d’empresa coles que podíais pagavos les sidres y cuatro trapos… ¿Ye eso tolo que tenemos qu’esperar d’Asturies?¿Ye eso a tolo qu’aspiráis na vida?

 

En si día, un collaciu, profesor, tuvo la idea d’entrugáis a los escolinos: “¿Y tu que quies ser de mayor?” La respuesta anque inxeniosa, nun dexa de ser mui triste: “Prexubilao de la mina como’l mio pá.”

 

Asturies necesita mozos emprendedores. Persones con ideales, dedicación y compromiso. Porque los mozos asturianos somos parte del problema, pero tamién somos parte de la solución”

Desde el mes de agosto estamos viviendo en MISIVA una situación excepcional por la marcha de Luis 'Medo', el que es nuestro bajista a estudiar a China. No obstante, y aunque Diego entró a sustituirlo y a formar parte de la banda, Medo sigue vinculado a nosotros y de vez en cuando nos escribe unas líneas para que sepamos cómo se ve el mundo desde el gigante asiático. Esperamos tenerlo pronto de vuelta tocando el bajo y que nos ayude a seguir luchando en esta región que cada día necesita más un cambio.

 

Como todos sabéis, el panorama laboral en Asturias no es muy halagüeño. No lo era antes de la crisis así que ahora todo se ha vuelto mucho más oscuro. Medo desde Shanghai, quiere atestiguar todo lo que está viviendo allí y cómo ve el futuro de la tierra de la que tuvo que marchar agrandando el número de “Leyendas Urbanas” del presidente Areces. Aquí tenéis su artículo:

 

“La mayoría de los seguidores de Misiva me conocéis bien. Para todos aquellos que no me conozcan me llamo Luis Manuel Lafuente Medina, natural de Grado, topógrafo-amillarador pero por encima de todo Asturiano.

 

En estos momentos estoy estudiando chino en la ciudad de Hangzhou en la provincia de Zhejiang. Los motivos que me trajeron aquí son fáciles de adivinar. La famosa crisis que está en boca de todos: la del ladrillo, la hipotecaria, la mundial… La que agrava, aún más si cabe la situación de los jóvenes asturianos, que se ven obligados a huir de la “Tierrina” porque no queda otra.

 

El señor Areces en su día aseguró que -“eso del éxodo de los jóvenes rurales es una leyenda urbana”-. Ahora el señor Fernández, candidato socialista a la presidencia asturiana, nos ilumina con sus declaraciones -“Asturias es una tierra para quedarse, no para irse”-… ¡Hay que joderse!

 

Está claro, da lo mismo "rosa marchita" que "gaviota rabiosa", los políticos son uno de nuestros grandes problemas, ya sea a nivel regional o nacional.

 

Pero reflexionemos aunque sea sólo por un momento. No podemos obviar nuestra culpa en todo esto. Porque también nosotros somos culpables. Nos hemos vuelto conformistas, indiferentes y acomodados. ¿Cuántos de vosotros estáis a verlas venir?, esperando por esa oposición que os solucione la vida, ese plan de empleo que os permita tirar 6 meses, ese prácticas de empresa con las que podáis pagaros las copas y cuatro trapos… ¿Es eso toso lo que esperáis de Asturias? ¿Es eso a todo lo que aspiráis en la vida?

 

En su día un amigo, que es profesor, tuvo la feliz idea de preguntar a uno de sus alumnos -“¿Y tú qué quieres ser de mayor?”- La respuesta aunque ingeniosa no deja de ser muy triste -“Prejubilado de la mina como mi padre”-

 

Asturias necesita jóvenes emprendedores. Personas con ideales, dedicación y compromiso. Porque los jóvenes asturianos somos parte del problema pero también somos parte de la solución.”